malastandardduza
Start
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY w związku ze zmianą przepisów o ochronie danych osobowych PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 25 maja 2018 19:38

W związku z wejściem w życie Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) przekazujemy Państwu najważniejsze informacje dotyczące Państwa danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych, czyli podmiotem który decyduje o celach i sposobach przetwarzania owych danych jest Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Pałuki-Wspólna Sprawa”.

W przypadku jakichkolwiek próśb lub pytań dotyczących Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, to jest Panią Weroniką Pochylską – nr tel. 530 317 783 e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Dane będą przetwarzane w celach:
- związanych z realizacją celów statutowych Stowarzyszenia w stosunku do swoich członków;
- związanych z procesami rekrutacji kandydatów na pracowników;
- związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej;
- związanych z realizacją projektów i wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju.

Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych przez nasze Stowarzyszenie opiera się na:
- usprawiedliwionym interesie Stowarzyszenia jako administratora danych (np. związanym z realizacją celów statutowych Stowarzyszenia)
- zgody
- wykonania zawartej umowy
- obowiązków wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości).

Czas, przez jaki możemy przetwarzać dane osobowe, jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych przez Stowarzyszenie. Stosownie do tego informujemy, że:
1) w przypadku, gdy Stowarzyszenie przetwarza dane osobowe na podstawie zgody, okres przetwarzania trwa do momentu wycofania tej zgody przez użytkownika;
2) w przypadku, gdy Stowarzyszenie przetwarza dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych, okres przetwarzania trwa do momentu ustania ww. interesu lub do momentu wniesienia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, dalszemu takiemu przetwarzaniu – w sytuacjach, gdy sprzeciw taki zgodnie z przepisami prawa przysługuje;
3) przypadku, gdy Stowarzyszenie przetwarza dane osobowe, ponieważ jest to konieczne z uwagi na obowiązujące przepisy prawa, okresy przetwarzania danych w tym celu określają te przepisy;
4) w przypadku braku konkretnych wymogów prawnych lub umownych, podstawowy okres przechowywania danych w przypadku zapisów i innej dokumentacji dowodowej sporządzonej w trakcie wykonywania umowy maksymalnie 10 lat.

Odbiorcami Państwa danych mogą być:
1. Instytucje wdrażające,
2. Grantodawcy,
3. Podmioty, z którymi Stowarzyszenie ma zawartą umowę o powierzenie przetwarzania danych osobowych,
4. Urzędy i instytucje.

Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie. Skorzystanie  prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 
Dwa hokejowe rekordy Polski PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 25 maja 2018 19:08

Lokalna Grupa Działania Pałuki – Wspólna Sprawa już po raz VI organizuje Pałucki Festyn Ludowy. W tym roku organizacja będzie obchodzić 10-lecie swojego istnienia, dlatego tegoroczna edycja znanej i lubianej przez mieszkańców zabawy będzie rekordowa! Ponadto, w ramach wydarzenia będzie świętowany Gminny Dzień Dziecka.

Główną atrakcją organizowanego wydarzenia będzie próba ustanowienia podwójnego Rekordu Polski. Mieszkańcy Gąsawy i okolic staną przed szansą oddania największej ilości strzałów na bramkę hokejową, a bramkarz będzie miał szansę powalczyć o rekord w kategorii: największa liczba obronionych strzałów na bramkę pod rząd.

Bicie rekordu zainicjuje przedstawiciel Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa, natomiast pierwszym obrońcą gąsawskiej bramki hokejowej zostanie przedstawiciel Gminy Gąsawa.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu! 

Więcej informacji: https://biurorekordow.pl/event/vi-palucki-festyn-ludowy/

Organizator: LGD Pałuki - Wspólna Sprawa

https://biurorekordow.pl/

Dwa hokejowe rekordy

 

 
Zapraszamy na szkolenie PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 23 maja 2018 07:16

Lokalna Grupa Działania Pałuki – Wspólna Sprawa zaprasza na bezpłatne szkolenie dla mieszkańców i przedstawicieli organizacji pozarządowych z powiatu żnińskiego zainteresowanych złożeniem wniosku o powierzenie grantu w zakresie:
Wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, a także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych.

Szkolenie odbędzie się 28 maja 2018r. o godz. 10:00 w siedzibie LGD Pałuki – Wspólna Sprawa, Plac Działowy 6, 88-400 Żnin.

Zapisy na szkolenie przyjmowane są do 25 maja 2018r. tel. 609-996-155 lub e-mail: lgd-paluki.pl

Szdkolenie Granty

Poprawiony: środa, 23 maja 2018 07:31
 
Ogłoszenie naboru wniosków o powierzenie grantów PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 21 maja 2018 08:03

paluki stopka PROW

 OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW

Lokalna Grupa Działania Pałuki – Wspólna Sprawa
informuje o możliwości składania wniosków o powierzenie grantów
w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

 

Nr konkursu LGD: 1/2018/G

 

Termin składania wniosków:  od 4 czerwca 2018r. do 18 czerwca 2018r.
Miejsce składania wniosków:
Biuro Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa
Plac Działowy 6
88-400 Żnin
od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00  do 14:00
Wnioski należy składać bezpośrednio, tj. osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę uprawnioną do reprezentacji, w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.

Tryb składania wniosków:
Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej. Wniosek i załączniki należy wpiąć do skoroszytu, dokumenty mają być niezszyte.

Forma wsparcia: refundacja

Zakres tematyczny w ramach naboru:
1. wzmocnienie kapitału społecznego, w tym przez podnoszenie wiedzy społeczności lokalnej w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych, a także z wykorzystaniem rozwiązań innowacyjnych,

Planowane do osiągnięcia cele i wskaźniki produktu Projektu Grantowego:
Projekt Grantowy przyczyni się do realizacji celu szczegółowego 3.2 Wzmocnienie kapitału społecznego, aktywizacja i integracja mieszkańców obszaru LSR do 2023 r.
Wskaźniki produktu:

Wskaźniki produktu

Limit środków w ramach naboru: 500 000 zł, w tym:
Kwota grantu: od 5 000 zł do 20 000,00 zł
Intensywność pomocy:
jednostki sektora finansów publicznych –do  63,63 %
do 95% pozostali wnioskodawcy, z wyjątkiem podmiotów prowadzących działalność gospodarczą
(refundacja)kosztów kwalifikowalnych

Planowane do realizacji w ramach projektu grantowego zadania:
1. organizacja kursów, szkoleń, warsztatów, wizyt studyjnych i innych działań edukacyjnych, jak również wykorzystujących potencjał turystyczny obszaru LSR,
2. organizacja wydarzeń i imprez
3. szkolenia, warsztaty i inne działania edukacyjne ukierunkowane wzmocnienie kapitału społecznego również w zakresie podnoszenia wiedzy mieszkańców obszaru LSR w zakresie ochrony środowiska i zmian klimatycznych (promowanie postaw prośrodowiskowych i proklimatycznych),
4. inne działania w zakresach opisanych powyżej.

Podmioty uprawnione do składania wniosków:
1. osoby prawne
2. jednostki organizacyjne  nieposiadające  osobowości  prawnej,  którym  ustawy  przyznają zdolność prawną (w tym Koła Gospodyń Wiejskich będące w strukturach kółek i organizacji rolniczych)
3. osoby fizyczne, jeżeli: (są obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, jest pełnoletnia, nie prowadzą działalności gospodarczej)

posiadające siedzibę/miejsce zamieszkania lub zarejestrowany oddział/ koło na obszarze objętym LSR (zgodnie ze statutem lub  innym  dokumentem  regulującym  zasady  funkcjonowania).

Obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia – zostały określone w załączniku nr 5 do ogłoszenia.
Szczegółowe założenia Projektu Grantowego LGD – zostały określone w załączniku nr 6 do ogłoszenia.
Lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji – stanowi załącznik nr 7 do ogłoszenia.
Obowiązujące w ramach naboru kryteria wyboru Grantobiorców – stanowią załącznik nr 8 do ogłoszenia.
Minimalna wymagana liczba punktów w ramach oceny wg lokalnych kryteriów wyboru – 50 pkt
/spełnienie powyższego minimum punktowego jest niezbędne do wyboru Grantobiorców przez Radę LGD/

UWAGA:
W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów przez dwie lub więcej operacji ich kolejność na liście operacji zostanie ustalona poprzez:

  • porównanie ilości punktów uzyskanych przez poszczególne operacje w pierwszym kryterium rozstrzygającym (wskazanym na liście kryteriów dla danego przedsięwzięcia) – operacja, która uzyskała więcej punktów w ramach danego kryterium otrzyma wyższe miejsce na liście operacji; jeśli ilość zdobytych punktów w ramach pierwszego kryterium rozstrzygającego będzie równa LGD przeprowadzi analizę w ramach drugiego kryterium rozstrzygającego (wskazanego na liście kryteriów dla danego przedsięwzięcia); jeśli nadal występuje remis zadecyduje ilość punktów zdobyta w ramach trzeciego kryterium rozstrzygającego (wskazanego na liście kryteriów dla danego przedsięwzięcia);
  • porównanie wysokości wkładu własnego wnioskodawcy, wyrażonej w złotych (obliczanej jako różnica między sumą kosztów kwalifikowalnych operacji a wnioskowaną kwotą pomocy) – operacja z wyższą wartością wkładu własnego uzyska wyższe miejsce na liście; tryb ten jest stosowany jeżeli ustalenie kolejności operacji w oparciu o kryteria rozstrzygające nie było możliwe (dwie lub więcej operacji uzyskały identyczny wynik we wszystkich trzech kryteriach rozstrzygających).

Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa na lata 2014-2020, formularz wniosku o powierzenie grantu, formularz wniosku o rozliczenie grantu, formularz umowy o powierzenie grantu, a także opis kryteriów wyboru Grantobiorców oraz zasad przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium znajdują się w siedzibie Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa oraz na stronie internetowej: www.lgd-paluki.pl.
Szczegółowe informacje udzielane są dodatkowo w Biurze Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa. Pytania należy kierować na adres email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub telefonicznie: 
609 996 155, 530 317 783.

Załączniki do ogłoszenia:

Zał.1 formularz wniosku o powierzenie grantu;
Zał2. oświadczenie w sprawie zgody na doręczanie pism za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
Zał.3 formularz wniosku o rozliczenie grantu;
Zał.4 deklaracja do weksla i weksel;
Zał.5 wzór formularza umowy o powierzenie grantu;
Zał.6 obowiązujące w ramach naboru warunki udzielenia wsparcia;
Zał.7 szczegółowe założenia Projektu Grantowego LGD;
Zał.8 lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji;
Zał.9 lokalne kryteria wyboru Grantobiorców w ramach Przedsięwzięcia 3.2.1 LSR – Inicjatywy w zakresie aktywizacji i integracji mieszkańców obszaru LSR;
Zał.10 katalog dopuszczalnych stawek dla towarów i usług;

Poprawiony: poniedziałek, 21 maja 2018 09:11
 
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych na szkolenie "Ochrona danych od A do Z po wejściu w życie Rozporządzenia RODO" PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 16 maja 2018 12:40

Plakat RODO net

 


Strona 1 z 114
Gmina Barcin   Gmina Gąsawa
Barcin   Gąsawa
janowiec   labiszyn
Janowiec Wlkp.   Łabiszyn
Gmina Rogowo   Gmina Żnin
Rogowo   Żnin
Starostwo powiatowe  
Powiat  

min_rol

moj_region

 

Newsletter

Zapisz się aby otrzymywać na maila wszystkie najnowsze informacje z naszej strony.










Biuro LGD

Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa
Plac Działowy 6
88-400 Żnin

tel. 609 996 155
tel. 530 317 783

e-mail:  lgd-paluki@wp.pl

Biuro LGD jest czynne od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00

dol

2009-2017 Lokalna Grupa Działania Pałuki - Wspólna Sprawa