Zarząd LGD
Zarząd LGD
Członkowie Zarządu są odpowiedzialni za pozyskiwanie środków na działalność LGD, m.in. poprzez zbieranie składek członkowskich i aplikowanie o środki publiczne. Zarząd jest w tym zakresie wspierany przez biuro LGD. Członkowie Zarządu nie uczestniczą natomiast w procesie wyboru projektów z 3 i 4 osi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na podstawie kryteriów lokalnych. Zadanie to należy do wyłącznej kompetencji Rady. Decyzje Rady są w tym zakresie niezależne od Zarządu.
Skład Zarządu LGD
Ryszard Ulatowski
Prezes
llona Przychocka
Wiceprezes
Eliza Reszka
Wiceprezes
Jacek Superczyński
Członek Zarządu
Zenon Mikuła
Członek Zarządu
Tomasz Michalczak
Członek Zarządu
Do kompetencji Zarządu należy:
- Podejmowanie uchwał w sprawie nabycia i utraty członkostwa w LGD;
- reprezentowanie LGD na zewnątrz i działanie w jego imieniu;
- kierowanie bieżącą pracą LGD;
- zarządzanie majątkiem i funduszami LGD;
- zwoływanie Walnego Zebrania Członków;
ustalanie wysokości składek członkowskich; - dokonywanie wyboru pracowników LGD na podstawie przeprowadzonego uprzednio postępowania rekrutacyjnego;
- ustalanie wielkości zatrudnienia i zasad wynagradzania pracowników Biura LGD;
- ustalanie regulaminu Biura LGD;
- Opracowywanie projektów LSR, oraz innych wymaganych przepisami PROW dokumentów, celem przystąpienia do konkursu na realizację LSR;
- przygotowanie wniosku o dofinansowanie realizacji LSR i przystąpienie do konkursu na jej dofinansowanie, zgodnie z przepisami PROW;
- realizacja LSR zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów PROW, w tym ogłaszanie konkursów na projekty z zakresu działania 4.1 PROW, ich przyjmowanie i przedkładanie Radzie, celem dokonania wyboru projektów do realizacji w ramach LSR;
- Opracowywanie wniosków i innych dokumentów w celu pozyskiwania środków na realizację celów z innych programów pomocowych;
- Wykonywanie innych działań wymaganych przepisami, związanych z realizacją LSR w ramach osi LEADER PROW.