Na podstawie §17 pkt. 3  Statutu Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa Zarząd LGD zwołuje na dzień 5.12.2023r. na godzinę 16:00 Walne Sprawozdawczo – Wyborcze Zebranie Członków Lokalnej Grupy Działania Pałuki – Wspólna Sprawa. Miejsce obrad: Restauracja Parkowa, ul. Szkolna 29,88-400 Żnin.

Proponowany skrócony porządek obrad:

  1. Otwarcie Zebrania Powitanie uczestników i zaproszonych gości przez Prezesa LGD
  2. Stwierdzenie ważności obrad
  3. Wybór Przewodniczącego zebrania
  4. Wybór Sekretarza obrad
  5. Przyjęcie porządku obrad
  6. Wybór Komisji Skrutacyjnej, Komisji Wyborczej
  7. Sprawozdanie z działalności Zarządu LGD
  8. Dyskusja nad sprawozdaniem
  9. Głosowanie nad sprawozdaniem i podjęcie uchwały
  10. Sprawozdanie z działalności Rady LGD
  11. Dyskusja nad sprawozdaniem
  12. Głosowanie nad sprawozdaniem i podjęcie uchwały
  13. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej i wniosek w sprawie absolutorium dla Zarządu za lata 2020-2023.
  14. Dyskusja nad sprawozdaniem
  15. Głosowanie nad sprawozdaniem i podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania
  16. Głosowanie w sprawie absolutorium dla Zarządu i podjęcie uchwały
  17. Ustalenie metod głosowania wyboru władz LGD (określenie czy wybory mają się odbyć w sposób tajny czy jawny zgodnie ze statutem w sposób tajny, chyba ze członkowie zadecydują inaczej)
  18. Przedstawienie kryteriów wyboru LSR odnośnie reprezentatywności rady
  19. Podjęcie uchwały dot. liczebności Komisji Rewizyjnej i uchwały dot. reprezentatywności Rady
  20. Zgłaszanie kandydatów do władz LGD: na Prezesa, do Rady, do Komisji Rewizyjnej
  21. Prezentacja kandydatów, uzupełnienie oświadczeń dla członków Rady
  22. Przeprowadzenie głosowań
  23. Ogłoszenie wyników głosowania
  24. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Prezesa
  25. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Komisji Rewizyjnej
  26. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Rady
  27. Przemówienie Prezesa i wniosek o liczebność Zarządu
  28. Zgłaszanie kandydatów na członków Zarządu
  29. Prezentacja Kandydatów na członków Zarządu
  30. Przeprowadzenie głosowania na pozostałych członków Zarządu
  31. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Zarządu
  32. Ukonstytuowanie się Władz LGD
  33. Dyskusja
  34. Ogłoszenie wyników ukonstytuowania się władz LGD
  35. Podjęcie uchwał dot. zmian w dokumentach powiązanych
  36. Wolne głosy i wnioski
  37. Zakończenie zebrania

Materiały będące przedmiotem obrad będą dostępne na stronie www.lgd-paluki.pl oraz w Biurze LGD, Plac Działowy 6, 88-400 Żnin.

Prosimy o potwierdzenie przybycia do 30.11.2023 (czwartek) do godz. 15:00 na adres e-mail: lgd@lgd-paluki.pl lub pod nr tel. 609 996 155. Informuję, że ze względów organizacyjnych i dla sprawnego przebiegu zebrania  potwierdzenie przybycia jest ważne.

Sprawozdanie merytoryczne  do pobrania 

Sprawozdanie finansowe do pobrania